Vlog: Ana Žontar o nakupu nepremičnine
Ana Žontar se je podala v eno najtežjih odločitev v življenju. V nakup nepremičnine. Njeno pot si lahko ogledate v njenem Vlogu. Skozi njene oči in pričakovanja.
Ob misli na banko redkokdo takoj začuti metuljčke v trebuhu. Res je, finančne ustanove in s tem banke znajo v nas vzbuditi občutke tesnobe, nezaupanja in skrbi. Za nekatere je banka prostor, kamor neradi zahajajo in se ga izogibajo. Spet drugi se obisku banke upirajo, a naposled se le odpravijo tja. Za nekatere pa je banka prostor, v katerem preživijo in pustijo mnogo let svojega življenja. Dejstvo pa je, da niso vse banke enake – nekaterim bankam je na konec koncev mar le za dobiček, v banki Sparkasse pa nam je mar za vas, drage stranke!
Zakaj pa ne! V banki Sparkasse je uporabnik na prvem mestu. To pomeni, da so ključnega pomena osebni pristop ter ugodne bančne storitve, ki so pisane na kožo uporabniku. Pohvalimo se lahko že z več kot 50.000 strankami v letu 2021 in močno verjamemo, da so za to zaslužne naše temeljne vrednote, kajti v prvi vrsti verjamemo vase in v naše stranke, s katerimi se trudimo vzpostavljati trdne, pristne ter srčne odnose, ki temeljijo na odprti komunikaciji. Kot banka v ospredje postavljamo ustvarjalnost, kreativnost in inovativnost, s čimer premikamo meje ter postavljamo trende v bančništvu. Na koncu ne smemo pozabiti tudi na dodano vrednost, ki jo s svojo profesionalnostjo in odgovornim poslovanjem ustvarjajo naši zaposleni. Ne, niso vse banke enake – zato je pomembno poznati banko, ki ji zaupamo svoje finance, in vedeti, ali ji je resnično mar za zadovoljstvo svojih strank.
Ena izmed poglavitnih prednosti, ki jih nudimo strankam, je nedvomno to, da lahko posameznik enostavno pregleda svoje obveznosti in upravlja s svojimi financami preko spleta ali mobilnika kar iz udobja svojega doma. Tako vam ponujamo spletno banko Net.Stik in mobilno banko M.Stik za hiter ter enostaven pregled vaših financ. Ampak to še ni vse, v sklopu digitalnega bančništva ponujamo pri banki Sparkasse tudi telefonsko bančništvo Tel.Stik, ki omogoča enostavno komunikacijo in dostop do pomembnih informacij z enim klicem.
Če po prebranem še vedno niste prepričani, da naša trditev »Ni vsaka banka enaka« drži, si lahko spodaj preberete tri obljube, ki se jih pri banki Sparkasse zvesto držimo.
Če vas do sedaj še niso prepričale vse prednosti poslovanja z banko Sparkasse, pa si poglejmo najbolj aktualne akcije, ki so jih deležne naše stranke:
Ne pozabite – nikoli ni neumnih vprašanj! V primeru kakršnih koli nejasnosti, vprašanj ali pripomb se lahko vedno obrnete na nas po enem od naših kanalov, kajti zadovoljstvo strank je pri nas na prvem mestu. Na voljo smo vam v kar 11 poslovnih enotah ali klepetu in preko obrazca ali e-pošte, kjer nam lahko zaupate težave, se naročite na posvet ali pošljete svoja vprašanja.
Za obisk poslovne enote, kjer se lahko posvetujete o odprtju paketnega računa ali o drugih produktih Sparkasse, lahko naročite, da vas pokličemo preko spletnega obrazca. Menjava banke je povsem enostavna, saj banka namesto vas naredi večino opravil, preverite kako poteka v prispevku.
Za konec pa ne pozabite verjeti vase, kajti banka Sparkasse verjame v vas!
Ana Žontar se je podala v eno najtežjih odločitev v življenju. V nakup nepremičnine. Njeno pot si lahko ogledate v njenem Vlogu. Skozi njene oči in pričakovanja.
Trajnostna prenova doma poskrbi za učinkovitejšo rabo energije, zdravju prijaznejše bivanje, na dolgi rok pa tudi za manjše mesečne stroške.
Verjetno se boste strinjali, da vsako stanovanje oddaja drugačno energijo.