Iskrica, ki je zanetila nekaj velikega...
Z letošnjim božičnim oglasom vas vabimo, da doživite trenutek rojstva preproste pesmi „Tiha noč“, ki do danes nosi globoko sporočilo upanja in povezanosti.
„Vsakdo lahko prispeva k ustvarjanju upajoče družbe. Že z majhnim dejanjem lahko dosežemo velike stvari – kot dokazuje zgodba o nastanku pesmi 'Tiha noč',“ pravi Nina Pentek, vodja celostnega upravljanja z blagovnimi znamkami in komunikacij pri Erste Group. Dodaja: „Vsako leto želimo z našimi božičnimi oglasi #verjemivase ljudi spodbuditi, da verjamejo vase. Letos na še posebej avtentičen način.“
Resnična zgodba s preprosto pesmijo, ki daje upanje
Ob spremljavi nežnih tonov pesmi v različnih jezikih prikazuje oglas „Tiha noč“ različne trenutke svetovne zgodovine, v katerih preprosta pesem prinaša upanje:
1818 – Leta 1818 božič ni bil nič kaj udoben. Ljudje so trpeli zaradi revščine in lakote. Župnik Joseph Mohr je želel ljudem v tem temnem času prinesti upanje in se odločil, da bo na božični večer prebral pesem, ki jo je napisal. Glasbo je istega dne skomponiral učitelj glasbe Franz Xaver Gruber. Skupaj sta zapela pesem ob spremljavi kitare – v cerkvah takrat nekaj nepredstavljivega.
1822 – Tirolska pevska skupina je pesem izvedla pred avstrijskim cesarjem Francem I.
1906 – „Tiha noč“ je bila v Ameriki predvajana ob prvi radijski oddaji zabavne glasbe na violini.
1914 – Pesem je med prvo svetovno vojno prinesla kratek, a močan premor v bojih. Na zahodni fronti sta jo skupaj zapeli nemška in angleška vojska ter tako premostili sovraštvo v jarkih.
1973 – Pesem je dosegla celo vesolje! Leta 1973 je bila „Tiha noč“ prenesena na posadko vesoljske postaje Skylab 4.
Vaša iskrica lahko prižge svet.
#VerjemiVase #Verjemivbozic