Varnost na prvem mestu

V času epidemije želimo zagotoviti čim varnejše okolje za vas in za naše zaposlene, zato smo vam pripravili nekaj nasvetov in napotkov.

Spoštovane stranke,

ker želimo v času epidemije zagotoviti čim varnejše okolje za vas in za naše zaposlene, vas vabimo, da:

► ZA DNEVNO POSLOVANJE UPORABLJATE M.STIK IN NET.STIK TER PLAČUJETE S KARTICAMI

Mobilna in spletna banka imata veliko prednosti in možnosti za dnevno poslovanje, in sicer lahko v teh kanalih uredite naslednje:

  • Preverite stanje in promet na računih,
  • Plačate položnice,
  • Prenašate sredstva med računi,
  • Plačujete v tujino,
  • Sklepate varčevanja.


Bankovci in kovanci izmenjajo veliko rok, zato raje plačujte s plačilnimi in kreditnimi karticami.

Če nujno potrebujete gotovino, priporočamo dvige na bankomatih namesto obiska poslovalnice. Dvigi na bankomatih so brezplačni na vseh bankomatih banke Sparkasse, prav tako pa tudi na vseh drugih bankomatih v Sloveniji (za imetnike Udobnega in Udobnega študentskega računa so na bankomatih drugih bank v Sloveniji brezplačni 3 dvigi mesečno).

► ZA OSEBNO SVETOVANJE SMO VAM VEDNO NA VOLJO

  • Informacije o delovanju posameznih poslovnih enot dnevno objavljamo na naši spletni strani– vabimo vas, da se pred načrtovanim obiskom seznanite s trenutnim stanjem, ki je objavljeno tule
  • Ob obisku poslovalnice upoštevajte razdaljo: Tudi v poslovni enoti spoštujte osebni prostor in ohranjajte razdaljo od 1,5 do 2 metrov do drugih strank in zaposlenih.
  • Če potrebujete finančno svetovanje, a ne želite priti v enoto, pokličite svojega svetovalca, ki bo za vas z veseljem uredil vse, kar lahko. Kontakte najdete tule.
     

Za vsa odprta vprašanja ali morebitna nejasnosti smo vam na voljo v našem klicnem centru na telefonski številki 01 583 66 66 in 080 18 02 ali e-mailu info@sparkasse.si.

Nazaj

Potrebujete pomoč?

Pusti sporočilo